Slider

Хадис

Хадис шәрифте Қиямет уақытында Аршының көлеңкесінде болар жеті түрлі адам болатындығын, солардың бірі жастығын құлшылығына арнаған адам екендігін айтады.

Алла Тағаланың тарапынан жіберілген соңғы дін -Исламның келгеніне ХІV ғасырдан аса уақыт өтсе, қазақ даласына келгеніне он екі ғасырдан аса уақыт өтті. Содан бері халқымыз атақты ислам ғұламасы, фиқһтың (мұсылман заңы) білгірі Нұғман ибн Сәбит (р.а.) (699–767) негізін қалаған Ханафи мазһабын (діни құқықтық мектеп) ұстанып келеді.

Фиқһ ілімінің негізін қалап, әлемге кең тараған мазһабтың Имамы, мұсылман ғалымдары сөзсіз мүжтәхид деп бірауыздан қабылдаған Имам ағзамға бастапқы кездері қарсы шыққаны белгілі. Қазіргі таңда да сол негізсіз сөздердің шығу төркінін білмей жатып, асығыстықпен «Имам Ағзамның хадис ілімінде таяз болған, сахих хадистер тұрғанда оларды ескермей қиясты негізге алған, әлсіз хадистермен амал еткен…» деген секілді жаңсақ пікірлерді таратып, Әбу Ханифаның беделін түсіруге тырысатындардың кездесетіні анық.

Пайғамбарымыз (С.А.У) «Сендердің ішіндегі ең жақсыларың және қияметте маған ең  жақындарың  көркем мінезділерің»-деген. Көркем мінез — адам бойындағы ұлы қасиет, әрбір адамның мінез-құлқын көркем етуі отбасы, өскен ортасындағы тәлім-тәрбиесімен бірге өзінің де ақыл-парасат, күш-жігеріне, ынта-ықыласына, ең бастысы, жаратылысына байланысты. Әке-шешенің баласына берер ең үлкен сыйы – жақсы тәрбие болса, көркем мінез сол тәрбиенің шыңы.

Ислам діні бүкіл адамзат баласына арналып түскен дін болғаннан кейін, күллі адамзат мейірім шапағатын Алла елшісінен (с.ғ.с.) үйренеді. Өзгелердің жан дертіне күйіп жанып, хидаят тілеудің үлгісі де – осы пайғамбар (с.ғ.с.) сүннетінде жатыр. Қала берді, пайғамбарымыздың (с.ғ.с.) бар өмірі – тұнып тұрған тәрбие мектебі.